teisipäev, 18. oktoober 2011

Uudised!

Vabandust, et siin nii pikalt on vaikus majas olnud. Nimelt olen käinud erinevatel lahedatel kohtumistel arutamas põnevaid uusi kunstiprojekte. Kuna mõned neist on juba üpris kindlalt tegemisse minemas, siis laian ka siin nendega veidi (teised ootavad nii kaua veel vaka all) :)

Kõige lahedam asi praegu on see, et mulle on osaks saanud eriline au joonistada Kaberneemes asuva restoran OKO koduleht ja kogu ülejäänud sellega kaasnev kompott. Härrad omanikud otsisid mu joonistuste abil mind ise üles ja nüüd tuleb siis ainult tuld anda, mille üle olen ma ütlemata rõõmus!

Teine üsna kindel asi toimub nüüd kohe oktoobri lõpus - järjekordne iPadi töötuba ehk khuulima nimega workshop. Kõik joonistamise ja sirgeldamise huvilised inimesed saavad teise võimaluse, et osaleda Eesti Disaini Majas toimuval järjekordsel ette- ja ühisdigijoonistamisel iPadiga. Muu hulgas näitan kui kerge vaevaga on võimalik viie mintiga üks eest ja takka moejoonis valmis sirgeldada, sealjuures ka muster peale tõmmata!

Sellised asjad. Viimane aeg kõigil sõpsidel minu joonistatud sünnakaardid ja muu träna ilusti kilekaante vahele eBay'd ootama panna, et kui ma kuulsuse taevasse ereda tähena tõusen, siis korralikult pappi kokku ajada :)

Üsna pean lükkan üles ka värsket ehtekraami, mida on küll vähe, aga see-eest piisavalt südikat!

Lootusrikkalt,
Kristel




...ea, et silma ei läinud!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Küsi mult midagi :)