teisipäev, 12. oktoober 2010

ettepanek*

Ooo.. kirjutan seda küll etteruttavalt, kuid kuna see teeb mulle palju rõõmu, siis ei suuda head uudist enda teada jätta. Nimelt tehti SÕBRAKESTELE ettepanek osaleda ühel moeetendusel, mis toimub detsembris. Kuna hetkel on enamik SÕBRAKESI omale juba omanikud leidnud, siis algab suur meisterdamine, et etenduse ajaks ikka korralik seltskond olemas oleks.



Loomulikult saavad kõige pealt tehtud siiani pooleli olevad SÕBRAKSESED - Elo, ma ei ole sind unustanud, lihtsalt mõnikord on uute SÕBRAKESTE sünniprotsess väga pikaldane, sest kui ikka vaimu peale ei tule, siis ei saa teha :)



...ea, et silma ei läinud!

1 kommentaar:

  1. Oi :) Ära muretse, olen juba omadega Araabias, nii et nikerda rahulikult, just siis kui muusa peale tuleb, et siis minu omad jälle kõige ilusad tuleksid ;)Ning edu moeetendusel, mul on väga hea meel sinu pärast, nii põnev :)

    VastaKustuta

Küsi mult midagi :)